Äschda, jag tror killen tål skämt.. släpp din ångest. :-) Vi sitter ju inte alltid här och väntar på svar, han är säkert ute och cyklar nu, i fina vädret.
Jahaja, konspirationsteorier flödar ja, men hur går det ihop med Gudsordet? Varför grunna på det jordiska när det är det himmelska som gäller för en kristen själ... Är jorden platt, t.ex. så kväver det inte tron om jag anar att den är rund.. Mycket hjärnkrångel för... egentligen ingenting.. när det gäller tron...
Jag hoppas du har rätt. Efter att ha gått på en bipolär person med konspirationer på huvudet, jagad av FBI, Säpo you name it är jag lite rädd av mig. Han lyckades smuggla in sin mobil på psyk minnas jag. På den tiden kunde han bara roa sig med att ringa klockan ett på natten till folk. Idag har man tillgång till hela IT.
Det finns intressanta konspirationsteorier. Problemet är att man aldrig vet vilket som är sant, man kan inte kolla källor på ett verderhäftigt sätt. Illuminati finns det massor om men...?
Har också associerat åt barnprogrammet platt som en pannkaka! :) Tidigt barndomstrauma! Hatade Staffan, men tittade ändå för inget annat fanns. Helt skogstokig på julafton då skulle man få se riktigt tecknat! Disney, inte ungersk dockteater som jag vill minnas var ofta på TV när jag var liten.
Har spanat på ts. Han bygger det på denna tydligen. Den som har 1 timme, 30 minuter att kasta bort kan fördjupa sig i denna. Jag kommer inte att orka kan jag säga redan nu. Snygg Aslanlogga dock. Kommentarer inaktiverade...tidig varningssignal.
https://www.youtube.com/watch?v=Yt-g5PkXJfQ