Så är det, kvinnor söker inte så sällan pengar, rika killar, de förmedlar det på olika sätt bara, vet inte om män gör detsamma, men antar att de inte gör det (lika ofta iaf), antagligen är det baserat på biologi, där det finns en uppsjö av exempel på kvinnor som valt en dubbelt så gammal Gyllenhammar/Trump för pengarna, bara pengarna (och tryggheten), medan männen bara vill ha en flickvän/kvinna/hustru, inte hennes pengar. Jag bryr mig inte ett dugg om min tilltänkta tjejs ekonomi, jag vill inte ha hennes pengar utan henne, och ekonomi kan ändras, men tjejer efterfrågar ofta i sina presentationer "ordnat liv, "ordnade förhållanden", ”ordnad ekonomi”, ”fast jobb”, ”inga problem” och andra sådana uttryck och så har det alltid varit, mannen vill ha kvinnan, medan kvinnan ser till även materiella attribut. Läser inte mäns profiler så jag vet inte om män söker kvinnor med plånbok. Både män och kvinnor har ibland skyhöga tankar om sig själva, och jag vill inte rangordna, men utifrån mönstret att det är männen som jagar/uppvaktar sig fördärvade på prinsessor på ärtorna skulle jag säga att det är kvinnorna som har högst tankar om sig själva. Tjejerna på Happy pancake är klart mest odrägliga. Och ja, tänk på evigheten och gå inte i omaka par med en otroende. Väntan är olidlig, tomheten är stor, men i evigheten får vi kompensation. Vänta på Herren. Och du behöver inte svara dina okristna vänner, du har ingen redovisningsskyldighet inför dessa.