Zoe2022 säger: Huvudteman i Efesierbrevet:1 Kristus har försonat hela skapelsen med sig själv och med Gud.2Kristus har förenat människor från alla nationer
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2024-07-12 av Anonym.
Bloggen
Hej Kristen Date!

Ni svarade på mail den 16/2 om att bloggen återinförs under den första perioden av 2024.
Jag undrar om den är på gång?
Vänligen Sommarsol

Svar på inlägg

KristenDate
#1. Publicerat 2024-07-13 av KristenDate
Hej!

Vi hade planerat att återinföra bloggen om det visade sig att många saknade den. Eftersom så inte är fallet, har vi valt att prioritera andra viktiga funktioner. Det är möjligt att en ny bloggfunktion kommer att introduceras på KristenDate i framtiden, men det är inte högprioriterat just nu.

Vänliga hälsningar
KristenDate
BoazNovax
#2. Publicerat 2024-07-13 av BoazNovax
Hej!

Vi hade planerat att återinföra bloggen om det visade sig att många saknade den. Eftersom så inte är fallet, har vi valt att prioritera andra viktiga funktioner. Det är möjligt att en ny bloggfunktion kommer att introduceras på KristenDate i framtiden, men det är inte högprioriterat just nu.

Vänliga hälsningar
KristenDate
Hej KD!
Jag undrar hur ni vet att INTE många saknar bloggen? Har ni gjort någon enkätundersökning om det? Isåfall har inte jag fått någon.
Eller går ni enbart på hur många som öppet frågar efter om bloggen kommer tillbaka?
Isåfall får jag väl uppmana alla som vill ha bloggen tillbaka att skriva i denna tråd:
”Jag vill gärna ha bloggen tillbaka, tack!”

Sen blir man ju lite nyfiken på att höra vilka ”andra viktiga funktioner ” ni valt att prioritera.
/ Boaz
Anonym
#3. Publicerat 2024-07-28 av Anonym
Har tillhört denna sida av och till i 5 år visste inte att ni prioriterade något. 80 % dom söker kontakt är fejk profiler och allt ser ut som för 5 år sen lite uppdaterad grafik men inget som hjälper mötena alls.
StJohn
#4. Publicerat 2024-07-30 av StJohn
Har tillhört denna sida av och till i 5 år visste inte att ni prioriterade något. 80 % dom söker kontakt är fejk profiler och allt ser ut som för 5 år sen lite uppdaterad grafik men inget som hjälper mötena alls.
Likande situation för mig. Ingen chatt, ingen blogg, stor andel konton som är fejk och en inte helt oansenlig skara som inte varit aktiva på lång tid. Kan verkligen inte Kristen Date göra något för att förbättra?
Zoe2022 säger: Huvudteman i Efesierbrevet:1 Kristus har försonat hela skapelsen med sig själv och med Gud.2Kristus har förenat människor från alla nationer
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden