Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Gideon I
Skapat 2024-06-24 av Gideon I, man, 67 år, Örebro län.
"Säkert och effektivt - Biverkningarna som försvann"

"I Dokumentären "Säkert & effektivt - Biverkningarna som försvann" får vi träffa Per Olhans som berättar om hur han förlorade sin mamma Alice, på grund av vaccinet. Vi går igenom vad det var som egentligen hände de där åren. Vi bryter ned vetenskapen och får ta del av berättelser från de som skadats av vaccinen. Emma & Ulf delar sin historia. Vi träffar även Barn & ungdomspsykiater Sven Román som startade läkaruppropet under pandemin".

Säkert & effektivt - Biverkningarna som försvann - HELA FILMEN (inkl del 2) (youtube.com)

Svar på inlägg

GMR
#1. Publicerat 2024-06-24 av GMR

"I Dokumentären "Säkert & effektivt - Biverkningarna som försvann" får vi träffa Per Olhans som berättar om hur han förlorade sin mamma Alice, på grund av vaccinet. Vi går igenom vad det var som egentligen hände de där åren. Vi bryter ned vetenskapen och får ta del av berättelser från de som skadats av vaccinen. Emma & Ulf delar sin historia. Vi träffar även Barn & ungdomspsykiater Sven Román som startade läkaruppropet under pandemin".

Säkert & effektivt - Biverkningarna som försvann - HELA FILMEN (inkl del 2) (youtube.com)
Man kan konstatera att människor blev blåsta, de som var vakna och läste på blev dumförklarade. Visar också vad rädsla gör med människor.

Kan ju vara bra att ta lärdom av det så att vi inte behandlar människor på samma sätt nästa gång det händer att de vill tvinga på oss något.
SweKiwi
#2. Publicerat 2024-06-27 av SweKiwi
"I Dokumentären "Säkert & effektivt - Biverkningarna som försvann" får vi träffa Per Olhans som berättar om hur han förlorade sin mamma Alice, på grund av vaccinet.
Det är tragiskt hur han förlorade sin mamma, men det går inte att säga att det berodde på vaccinet.

/ Kiwi
Gideon I
#3. Publicerat 2024-06-29 av Gideon I
Det är tragiskt hur han förlorade sin mamma, men det går inte att säga att det berodde på vaccinet.

/ Kiwi
mRNA-injektionerna är även huvudmisstänkta för att så många friska idrottsmän dött och för att barnafödslar har gått ner med tio procent. Giftet skadar och dödar, vilket är avsikten med injektionerna. Covid-19 finns inte ens och "pandemin" drevs av det så kallade PCR-testandet.

Facebook
Anonym
#4. Publicerat 2024-06-30 av Anonym
Det är tragiskt hur han förlorade sin mamma, men det går inte att säga att det berodde på vaccinet.

/ Kiwi
Det går inte att säga till en blind gå inte nu det är rött ljus.

Vad jag menar att många var blinda och tog ett så kallat vaccin på grund av fruktan och rädsla.

Nu kommer konsekvenserna människor börjar vakna upp här och där..

Det är brittiska The Telegraph som rapporterar om att covidvaccinen kan ha bidragit till den ökade överdödligheten i västvärlden.

Enligt tidningen har forskare från Nederländerna analyserat data från 47 västländer och hittat mer än tre miljoner fall av överdödlighet sedan 2020. ”Vaccinen” och andra åtgärder stoppade dock inte överdödligheten, utan den fortsatte.

Siffrorna saknar motstycke och väcker ”allvarlig oro”, enligt forskarna, varför de uppmanar regeringar att grundligt undersöka möjliga förklaringar, däribland covidvaccinen.

”Både läkare och medborgare har rapporterat allvarliga skador och dödsfall efter vaccination till olika officiella databaser i västvärlden”, påpekar forskarna enligt tidningen.

SweKiwi
#5. Publicerat 2024-06-30 av SweKiwi
En hänvisar till Facebook och en annan till konspirationsteorisajten vaken.se.

Kommer att tänka på denna:



/ Kiwi
Anonym
#6. Publicerat 2024-06-30 av Anonym
En hänvisar till Facebook och en annan till konspirationsteorisajten vaken.se.

Kommer att tänka på denna:



/ Kiwi[/quote

Världen blev annorlunda 2020 de som hade hjärnan i funktion och inte valde ett så kallat vaccin fick nya namn foliehattar och konspirationsteorier osv...

Men dårskapen fortsätter...
SweKiwi
#7. Publicerat 2024-06-30 av SweKiwi
Världen blev annorlunda 2020 de som hade hjärnan i funktion och inte valde ett så kallat vaccin fick nya namn foliehattar och konspirationsteorier osv...

Men dårskapen fortsätter...
Ja, dårskapen fortsätter. Det finns nämligen de som fortfarande tror att vaccinerna är fulla av nanorobotar, som vid ett givet tillfälle ska aktiveras av 5G-nätet.

Sedan finns det de som hävdade att coronapandemin var början på att förslava mänskligheten genom att stänga inne oss och tvinga i oss vaccin, men som sedan – när inte farhågorna slog in – fick ändra sig och i stället gå över till att säga att pandemin bara var en försöksballong. Men nästa gång, då minsann!

Jag inledde mitt deltagande i tråden här med att säga att det inte går att säga att Pers mamma verkligen drabbades på det sätt hon gjorde på grund av vaccinet. Ska vi kanske börja där? Så att det inte blir länkande hit och dit utan att komma någonstans?

/ Kiwi
Anonym
#8. Publicerat 2024-06-30 av Anonym
Ja, dårskapen fortsätter. Det finns nämligen de som fortfarande tror att vaccinerna är fulla av nanorobotar, som vid ett givet tillfälle ska aktiveras av 5G-nätet.

Sedan finns det de som hävdade att coronapandemin var början på att förslava mänskligheten genom att stänga inne oss och tvinga i oss vaccin, men som sedan – när inte farhågorna slog in – fick ändra sig och i stället gå över till att säga att pandemin bara var en försöksballong. Men nästa gång, då minsann!

Jag inledde mitt deltagande i tråden här med att säga att det inte går att säga att Pers mamma verkligen drabbades på det sätt hon gjorde på grund av vaccinet. Ska vi kanske börja där? Så att det inte blir länkande hit och dit utan att komma någonstans?

/ Kiwi
Ja och vad säger att det inte finns avancerad Nano teknologi i vaccinet? Och vad säger att det inte har aktiveras genom 5G?

Så vad hände under pandemin? Människor blev levande zombie....

Vi behöver nog börja med att se verkligheten omkring pandemin och vaccinet.

Och det tror jag inte du har inte gör..

Människor som tagit vaccinet deras immunförsvar är mycket mera utsatt så med Pers Mamma och de som intagit vaccinet.
SweKiwi
#9. Publicerat 2024-06-30 av SweKiwi

Ja och vad säger att det inte finns avancerad Nano teknologi i vaccinet? Och vad säger att det inte har aktiveras genom 5G?


För att den tekniken ligger långt före det vi hittills har lyckats åstadkomma..?

Vilket gör att man i så fall måste tro att tekniken finns, men att den döljs för alla andra.

Om man sedan tar vaccinet under mikroskop och inte hittar några nanorobotar, så är det antingen fel på mikroskopet eller så råkade man få tag i en batch som inte innehöll nanorobotar. Eller så ljuger den som kikade, eftersom vederbörande förmodligen är med på konspriationen.

Hur är det med 5G-täckningen då? Inget vidare, sett till min mobiloperatörs karta:



Det mesta av södra Sverige är vitt = ingen 5G-täckning.

Ah, men då måste ju kartan ljuga! Det finns egentligen 5G överallt, men för att dölja att företaget är en del av zombiefieringen (eller vad nu vaccinationen skulle leda till) så påstår man att 5G bara finns lite varstans.

Vi behöver nog börja med att se verkligheten omkring pandemin och vaccinet.


Och det tror jag inte du har inte gör..


Människor som tagit vaccinet deras immunförsvar är mycket mera utsatt så med Pers Mamma och de som intagit vaccinet.


Det kan också vara en ren tillfällighet att Pers mamma fick de där symptomen och sedan dog efter den tredje sprutan.

Det kan vara vaccinet. Jag vet inte. Jag har inte läst hennes journal och jag kan bara gå på vad Per själv säger i filmen. Men att påstå att det är vaccinet är felaktigt, såvida inte ni har tillgång till mer information om henne än vad som sägs här.

/ Kiwi
Gideon I
#10. Publicerat 2024-06-30 av Gideon I
"Bevis för att miljoner har dött av Covidinjektionerna"

vaccinereport.pdf (stopworldcontrol.com)
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden