Jag har till och från varit KD-medlem under många år. Trodde jag hört och sett allt. Men icke!
Fick nyss meddelande från en 55-årig man som skriver att han tycker att mitt leende är bedårande. Alltså, vad trodde han. Att jag en 67 årig kvinna skulle bli överlycklig och genast slänga mig om halsen på honom. Han märkte inte ens att fotot bara visar en del av ansiktet, och definivit inte munnen. Några andra bilder har jag inte laddat upp. Hahaha! Hur desperata är folk här egentligen. Är det nån som kan tala om varför man gör så här?
Håller med dig. Många märkliga meddelanden har man fått. Känns inte helt ärligt när de drar på stora charmoffensiven direkt i första meddelandet och smickerbombar så klockorna stannar. Finns en man som skickar exakt samma meddelande varje gång jag registrerat mig, och det är ju några nu. Minns inte exakt nu hur det står och brukar radera och blockera direkt, men det känns inövat och överdrivet. Han hoppas väl att det ska funka nån gång kanske? Han är dessutom minst 20år yngre än mig.
Smicker är inget jag faller för, så funkar inte på mig alls.