Ja, fast nu var det du som nämnde bristande? nyhetsvärdet som anledning. Så därför frågade jag dig.
Tror du inte att folk har frågat berörda myndigheter och journalister? Jag har mejlat flera riksdagsledamöter men får inget svar. Jag vet andra har kontaltat folkhälsomyndigheten och frågat vem som tar ansvar om man drabbas av allvarliga biverkningar av injektionen. Ingen vet. Ingen tar ansvar. Läkemedelsbolagen har avskrivit sig ansvaret och fått det lagstadgat. Ingen kan alltså starta juridisk process mot Pfizer, Moderna, Jensen mfl. Det är väl intressant att prata om i Public Service?
Man har ansvaret själv för man har tagit injektionen "frivilligt" som i praktiken betyder om man inte tar sprutorna så får man inte behålla jobbet. Det är inte så frivilligt om man blir av med något annat om man inte går med på det? Utpressning är ett mer passande ord.
Många har vittnat att de blivit av med sin försörjning och andra har blivit omplacerade för att de tackat nej till den "frivilliga" injektionen. Fortfarande kräver arbetsgivare att nyanställda är "fullvaccinerade". Tror det betyder tre injektioner nu. Men många kommuner har släppt kravet ska påpekas. Vi vet ju alla numera att vaccinerade smittas i lika hög grad och kan smitta andra och då blir det lite pajasaktigt att kräva trippelinjicerad personal.
Återigen, det finns otaliga studier som bevisar att injektionerna har allvarliga biverkningar.
Om inte annat kan man läsa Pfizers egen släppta rapport om biverkningar. Har Public Service ens nämnt den?
Vill man veta mer så är det bara söka info själv. Som jag och många med mig har gjort.
Beröm den som berömmas bör! Fantastiskt vilket underbart engagemang av Dig! Och dina ord säger väldigt mycket i frågan. Bör tilläggas att Pfizer med flera har redovisat biverkningarna på ett bedrägligt sätt. Så fast vi kan se dessa biverkningar i deras studier så har dom även mörkat bort mkt. av vad deras egna resultat sa.